1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου

Το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου λαμβάνει χώρα στην πόλη του Βόλου με έναν θεματικό άξονα που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις ελληνικές πόλεις σήμερα και ακόμα περισσότερο σε περίοδο κρίσης. Μπορεί το branding τόπου -ή αλλιώς η στρατηγική προβολής και προώθησης ενός τόπου- να δώσει στη λύση στην συρρίκνωση και παρακμή ενός τόπου; Μπορεί ενδεχομένως να δώσει το συγκριτικό πλεονέκτημα για ανάπτυξη και προώθηση κάποιου ιδιαίτερου πεδίου δραστηριοτήτων μιάς πόλης; Αρκεί μία καμπάνια τύπου “visit Greece!” ή  είναι απαραίτητος ο στρατηγικός σχεδιασμός που θα συντονίσει περισσότερους τομείς δραστηριοτήτων; Αυτά και πολλά άλλα ενδιαφέροντα θέματα που αφορούν στην ανάπτυξη των πόλεων, τις στρατηγικές προώθησής τους, τον ρόλο των εμπλεκόμενων φορέων – ιδιωτικών και κρατικών-, τον ρόλο του σχεδιασμού, τα εργαλεία υλοποίησης στρατηγικών κ.α. συζητώνται το τριήμερο αυτό στο πλαίσιο του συνεδρίου.

Στην Θεματική ενότητα 3 με τίτλο: “Ο τοπικός πολιτισμός και τα φεστιβάλ ως στοιχεία της Προβολης της Ταυτότητας του Τόπου” παρουσιάτηκε και η εισήγηση της Μαρίας Κούτσαρη με τίτλο: “Ο ρόλος της πολιτιστικής βιομηχανίας και αναψυχής στη στρατηγική προβολή της ταυτότητας του τόπου. Ευκαιρίες και κίνδυνοι για το πρώην βιοτεχνικό κέντρο της Θεσσαλονίκης.” Δείτε το πλήρες πρόγραμμα του συνεδρίου και περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης IDEA TOPOS εδώ.

Στο πλαίσιο των παράλληλων δράσεων του συνεδρίου το κοινό της πόλης είχε τη δυνατότητα να περιηγηθεί στον σταθμό ενημέρωσης πολιτών που στήθηκε σε κεντρικό σημείο της προβλήτας του Βόλου και να έχει πρόσβαση σε Live Streaming, ενημέρωση για το συνέδριο, πληροφόρηση πάνω στη θεματολογία του City Branding κ.α.

Το γραφείο USEarchitecture συμμετείχε σαν εξωτερικός συνεργάτης στη συλλογή και επιμέλεια του υλικού για την διαδραστική οθόνη του περιπτέρου ενημέρωσης πολιτών. Ευχαριστούμε τους διοργανωτές για την άψογη συνεργασία καθώς και για την άρτια διοργάνωση του συνεδρίου, που έδωσε την ευκαιρία σε επαγγελματίες και ακαδημαϊκούς από πολλά διαφορετικά επιστημονικά πεδία να συμμετέχουν και να ανταλλάξουν απόψεις μεταξύ τους. Περισσότερες λεπτομέρειες για την εισήγησή μας στο συνέδριο με τίτλο: “Ο ρόλος της πολιτιστικής βιομηχανίας και αναψυχής στη στρατηγική προβολή της ταυτότητας του τόπου. Ευκαιρίες και κίνδυνοι για το πρώην βιοτεχνικό κέντρο της Θεσσαλονίκης” θα έχετε την ευκαιρία να δείτε σε επόμενη ανάρτηση.

This slideshow requires JavaScript.

Advertisements

About Antigoni

freelance architect

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: